دانلود اهنگ کلید عبور از حصین ،صادق و پیشرو


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



شناسنامه زندگی نام:رنج نام پدر:مشقت شهرت:اواره شغل:ولگردی محل صدور:دنیای فراموش شدگان شماره شناسنامه:نامعلوم نام مادر:سلطان غم دین:اسلام محل کار:شرکت نا امیدی محل سکونت:شهر مکافات محکومیت:زندگی کردن جرم:به دنیا امدن هدف:دنیای اخرت تاریخ تولد:هزاروسیصدوهیچ گروه خونی:نفت سیاه ادرس:خیابان بدبختی چهارراه تنهایی کوچه دربدری بلوک بی نهایت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مخاطب خاص و آدرس whereareyou.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 201
:: کل نظرات : 33

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 271
:: بازدید هفته : 538
:: بازدید ماه : 510
:: بازدید سال : 3257
:: بازدید کلی : 83957

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود اهنگ کلید عبور از حصین ،صادق و پیشرو
جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 9:46 | بازدید : 52681 | نوشته ‌شده به دست بی نام | ( نظرات )

دانلودکلید عبور از حصین،صادق و پیشرو

اینترو  پیشرو
کمکـــــ میخوای؟ اگه اون چیزی که تو قلب و روحته درست حس کنی و به زبون بیاری
حله... بزن بریم... 

ورس پیشرو
"کلمۀ عبور" رو داشته باشی حله         -       جلو « پیشرو » که بزرگترین مافیای قرنه
دورش پره حامیای رپه حیف          -       رضـا نداشته زبون عامیه هرگز
شباشو گذرونده با خیالو قلبش          -        و هر دم میخواست که بکنه آبیا رو زردش
وقتی دنیا تو مافیا و جنگــــ هست          -        از لیست من و تو کنن عالی رو حذفش
پولدار بشی کنی مادیاتو هضمش          -        و هر دم حمله بکنن جانیا به تختت
پشته کنسترت ماشینا به صفه          -        دنباله پرا برو خالیه به چپت
دنیا پره خوبو بده ، پره مو و کَنه          -        اما کاره ما خلافه زندگی تو روز و شبه
تمام زندگیا تو دود و دمه          -        میشه خدا بود و واسه بارون آسمونو زدش
کسی نمیپرسه چیه رازه بوی گندت          -        اگه گند نباشیم غم میزند توی قلبت
میپاشن به اسمتو می×ینن به مغزت          -        منم بیخالم و میزنم تو خلسه 

کروس پیشرو
بیــــــــا که ماله مائه خورشید من هنوز امیدوارم
هممون قرصیم هممون صبحیم هممون مشتیم با هم 

ورس صادق
سی×تیر ، نرو تو مخه من          -        کیف جیب ، تمام روزه من
میگذره با این دوتا نه چتم و نه معتاد          -        دنیایی که داریم ماله یه خدائه نه دوتا
نه این که من بدم و تو خوبه خوب نه حاجی          -        دنیای تو قشنگه اما توی نقاشی
دنیای من کثیفه آدمای توشن          -        به فکره جیب و رسیدنه غنیمته توشن
بالای سرمونم هر دو که یه رنگه          -        ماله تو که صافـــــ همون آبی رنگـــــ قشنگه
کسی نی که حاجی واسه برد نجنگه          -        از خودت بگیر تا اون نشه خوده زرنگه
فرق ما تو باخته هاست          -        تو دادی رفت من دادم بالای ساخته هام
هه! جایی اینکه رویاما پازل بچینم          -        ترجیح میدم حقیقتو واضح ببینم 

کروس پیشرو
بیــــــــا که ماله مائه خورشید من هنوز امیدوارم
هممون قرصیم هممون صبحیم هممون مشتیم با هم 

ورس اوج 
تشنۀ نوازش و لالائی مامان          -        روز به روزم داره سنم بالا میره داداش
اصلا" ، حنجرمو واسه کی باید من جر بدم          -        و عاشق کی باش اصلا" به کی باید دل بدم
اگه باشی توی خیابونا لاشخور          -        یهو دیدی پول و جیبتو همه رو باد برد
هه هه! اونقدی خنده داره          -        که یهو سره پوله مواد میفروشی حتی پالتوت
همیشه دوست داشتی تو یجورایی سر باشی          -        حتی به خودت و دور و وریاتم شکـــــ داری
یهو میده قلم فو میده قلم          -        تا کلمات پا پیچت بشن بگی کاریه تلف
ببین حاجی ادا در نیار          -        شبیه اونایی نباش که هستن برادر نما
نه مثل اون میگیری فازه لاتی          -        اما تو هیچی نیستی و یه پا خایه مالی
تو به سگای دورتم هنوز داری باج میدی          -        مام با بنزین بالا سره باراباس تو تاریکی
تا بزنیمش آتیش - خیابون اگه خون بشه و توهم بشی قاطیش - نشین و پاشو لاشی 

کروس پیشرو
بیــــــــا که ماله مائه خورشید من هنوز امیدوارم
هممون قرصیم هممون صبحیم هممون مشتیم با هم 

ورس حسین 
آ آ...
من ، تنها مثل ماهی توی تنگـــــ          -        فکرم دریاست نه که آبه توی حوض
یه مغزه نیمه پر - یه افسری که خورد - تازه فهمیده جنگه پس ضريبه برد
بالا نرفته میبینی که پائین اومد          -        تمام عمرتو دادی و وایسادی تو صف
تا دری باز شه که بری ، نماش باشه دلی          -        هنوز مهاجری ، چقدر ک× و شعری
اَه! امثاله من حساب طرقیاش          -        نه شبیه توئه نه کوچیکه مثل بقلیات
من میخوام آزاد بگم - با داد راز بگم - و اسممو با ص صاد ضاد بگن
جواب قانونارم دله من میده          -        من دوست دارم ریسکو با دیده سنجیده
کشته ها رو تو قبر ، سوختکا رو جا حرفـــــ          -        و سختیه پیچو با یه انتهای راحت
من دوست دارم اینا رو چون حقیقته          -        قانونه دله من شبیه قانون طبیعته
که میگه دوست داری بکن ، هنوز داری کپن          -        تو زنده ای برای یه زندگی کپل
هه هه!





:: موضوعات مرتبط: اهنگ , حصین ابلیس , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اهنگ , اهنگ , تکست , متن اهنگ , متن , اهنگ مخاطب خاص , دانلود اهنگکلید عبور , تکست اهنگ کلید عبور , متن اهنگ کلید عبور , حصین , ابلیس , صادق , پیشرو ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: